پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266473 تاریخ : 1395/11/21-11:38:22
,10030,
1.5 میلیارد برای توسعه مناطق روستایی و عشایری توزیع می‌شود

1.5 میلیارد برای توسعه مناطق روستایی و عشایری توزیع می‌شود

رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: 1.5 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه مناطق روستایی و عشایری توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  کرمعلی قندالی اظهار کرد: 150 میلیارد تومان برای تولید گوشت قرمز عشایر اختصاص داده شده است.

وی افزود: 1.5 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه مناطق روستایی و عشایری توزیع می‌شود که مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارند.

رئیس سازمان امور عشایر کشور تصریح کرد: در صورت  تصویب مجلس شورای اسلامی 1250 میلیارد تومان تسهیلات برای تولیدات عشایر در سال آینده اختصاص می‌یابد.

قندالی اضافه کرد: سال گذشته 600 تن نهاده دامی بین عشایر توزیع کردیم و می‌خواهیم خدمات زیربنایی تولید را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: عشایر کشور بیش از  10 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند که 1000 نفر از شهدای عشایر کشور  از استان لرستان بوده است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور خاطرنشان کرد: از اوایل انقلاب میزان با سوادی در عشایر 27 درصد بود ولی امروز بالای 70 درصد عشایر از نعمت سواد برخوردار هستند.

قندالی افزود: میزان دسترسی مردم به جاده در قبل از انقلاب 25 درصد بوده و امروز 95 درصد عشایر از راه ارتباطی و دسترسی برخوردار هستند.

وی اظهارکرد: در اوایل انقلاب آب شرب برای عشایر در حد صفر بود ولی هم اکنون بالای 50 درصد از آب سالم برخوردارند و در دولت تدبیر و امید یک اراده خاصی برای خدمت به عشایر وجود دارد.

قندالی تصریح کرد: سه طرح عظیم و بزرگ طی یک ماه گذشته برای عشایر مصوب شده و در سال 96 اولین مراحل آن اجرایی می‌شود که شامل ارتقاء سطح سواد و بهداشت و درمان و سطح فرهنگی عشایر است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: 250 میلیارد تومان اعتبار با سود 4 درصد و با ضمانت زنجیره ای بین عشایر به عنوان وام مصوب شده که 100 میلیارد تومان آن سال گذشته بین عشایر توزیع شده  و از این میزان 6 میلیارد تومان آن سهم استان لرستان بود که در جنوب استان توزیع شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران