پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252802 تاریخ : 1395/10/06-13:43:59
,15,
121 شهر ایران زیر پوشش نسل چهار و نیم اینترنت همراه

121 شهر ایران زیر پوشش نسل چهار و نیم اینترنت همراه

ایرانسل اعلام کرد هم اکنون 121 شهر ایران تحت پوشش سرویس نسل 4.5 اینترنت همراه (+4G) هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که گسترش پوشش نسل 4.5 اینترنت همراه (4G+) را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است. این فناوری جدید می‌تواند سرعت بالاتری را در انتقال داده‌ها در اختیار کاربران قرار دهد و این به معنای پوشش بهتر و عملکرد سریع‌تر خواهد بود.

فناوری +4G (4.5G یا LTE Advanced) آمیزه‌ای از چند فناوری مختلف است که مهمترین این فناوری‌ها با نام‌های Carrier Aggregation و MIMO شناخته می‌شوند.


ایرانسل خدمات اینترنت باند پهن همراه (FDD-LTE) خود را روی دو فرکانس 1800 و 2600 مگاهرتز ارائه می‌کند و این توانایی گوشی یا مودم کاربر در اتصال همزمان به هر دوی این فرکانس‌ها است که آن را تبدیل به 4.5G (LTE-A یا +4G) می‌کند. تمامی این موارد پایداری شبکه، افزایش پهنای باند و سرعت بالاتر اتصال کاربران به اینترنت را در بر خواهد داشت.


ایرانسل همچنین اعلام کرده که این سرویس را در فروردین ماه 95 برای نخستین بار در ایران در شهرهای تهران و مشهد مقدس راه‌اندازی کرده و گسترش پرشتاب پوشش آن را مد نظر قرار داده است، به شکلی که هم اکنون پس از گذشت کمتر از یک سال، این سرویس را در 121 شهر ایران و در دسترس ایرانسلی‌ها قرار داده است.

بنا بر اعلام، طی بازدید محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل در مهر ماه 95 و در حضور اهالی رسانه، ایرانسل تست سرعت نسل 4.5 اینترنت را با دستیابی به سرعت دانلود 1200 مگابیت بر ثانیه با نرخ تاخیر (PING) یک میلی‌ثانیه و با دانلود یک فایل ویدئویی دو گیگابایتی طی 14 ثانیه با موفقیت انجام داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران