پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399371 تاریخ : 1397/07/26-13:03:21
,10026,22,
10 هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب شدند

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی:

10 هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب شدند

هم اندیشی یک روزه رؤسا و کارشناسان ارشد اموراداری واحدهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این همایش که با حضور حسین حسینی آذرنوشان مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی و کارشناسان ستاد مرکزی همراه بود چالشها، مشکلات و نیازمندی های واحدهای اداری مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر حسینی آذرنوشان مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی نیز ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان در میزبانی برگزاری این هم اندیشی، شناسایی و رفع مشکلات حوزه اداری را از اهداف اصلی این قبیل جلسات عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی اظهار داشت: نیروی انسانی مهمترین رکن در یک سازمان است و تلاش در جهت بالابردن سطح علمی و تخصصی پرسنل زمینه ساز پیشرفت و کسب توفیق برای یک سازمان پویا خواهد شد. حسینی آذرنوشان ضمن اعلام اینکه در چهار سال اخیر بیش از 10 هزار نفر جذب سازمان تامین اجتماعی شده اند، افزود: یکی از اقدامات اساسی و راهبردی این سازمان تعامل با سازمان سنجش در برگزاری آزمون استخدامی توسط آن سازمان است که با این کار از بسیاری مشکلات مرتبط با این حوزه کاسته شده است.

وی افزود: توجه به آموزش های دوره ای، نیرو پروری و خوداتکایی برای هر مجموعه اداری لازم و ضروری است و ضمن توجه به جایگاه واحد اداری در سازمان، وظایف و تکالیف محوله به نحو احسن انجام گیرد.

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از مسئولین اداری استانها خواست تا ضمن بازدید از واحدهای تابعه نسبت به آسیب شناسی مشکلات اقدام و با تلاش در جهت ارتقا سطح تعاملات خود با ستاد مرکزی در تصمیم گیریهای ستادی شرکت نمایند.
دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در این جلسه با تاکید بر اهمیت تداوم برگزاری چنین جلساتی، ارتقاء سطح تعاملات استانی و منطقه ای در حوزه اداری را در اجرا وپیاده سازی صحیح بخشنامه ها بسیار راهگشا دانست.

وی اظهار امیدواری کرد با بررسی و بازخوانی دستورالعملها و آئین نامه ها در حوزه پرسنلی، اداری و تشکیلاتی موانع فراروی اجرایی آنها احصا شده و اقدامات لازم در خصوص رفع نواقص صورت پذیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران