پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226895 تاریخ : 1395/07/26-15:38:49
,8,17,
پیش بینی تحولات بازار سرمایه

محمدی:

پیش بینی تحولات بازار سرمایه

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد:‌بازار سرمایه با تثبیت رشد اقتصادی، در شش ماهه دوم سال جاری با رشد ملایمی همراه می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از هشتمین نشست شورای هماهنگی مدیران حراست های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مهرماه سال جاری با حضور رئیس مرکز حراست، معاونین و مدیران کل دفاتر مرکزی حراست بانک ها، سازمان های بورس و اوراق بهادار، گمرک، امور مالیاتی، جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حسابرسی، خصوصی سازی و شرکت های بیمه به میزبانی دفتر مرکزی حراست سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

شاپور محمدی؛ رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این نشست با تاکید بر اینکه همزمان با تثبیت رشد اقتصادی، بازار سرمایه در شش ماه دوم سال جاری با رشد ملایمی همراه می شود، ضمن تشریح برنامه های نوین سازمان بورس برای تضمین شفافیت اطلاعات، نقش حراست ها را در تضمین شفافیت و پیشگیری از چالش رانت اطلاعات بسیار مهم دانست.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با توضیح مقوله سهولت و امنیت گفت: ملاحظات امنیتی نباید مانع تسهیل امور شده و یا برای تسهیل امور، ضرورت های امنیت را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: فضای مجازی جولانگاه اطلاعات نادرست درباره بازار سرمایه است و با اجرای برنامه های کارآمد شفاف سازی، شایعات رونق خود را از دست می دهد.

محمدی با تاکید بر اینکه اولویت نخست این سازمان تامین مالی بخش خصوصی است اظهارداشت: ادعاهای مبنی بر اینکه این سازمان تامین مالی دولت را در اولویت قرار داده است را رد می کنم.

به گفته محمدی، حراست ها باید مراقب باشند مذاکرات مسائل مالی هیات مدیره بانک ها و شرکت ها پیش از درج در کدال افشا نشوند.

بنابر این گزارش، در ادامه این نشست "حجت اله صالحی" مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با تشریح فعالیت های حراست گفت: حراست ها موانع و عوامل اخلال در اجرای برنامه ها، طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی مرتبط با وزارت متبوع و دستگاه های تابعه را شناسایی و تمهیدات لازم را برای تضمین اجرای منویات اقتصاد مقاومتی به عمل خواهند آورد.

صالحی ضمن بررسی اقدامات حراست برای مقابله با مفاسد و آسیب های اداری و مالی، نتایج اقدامات کمیته های چهارگانه ذیل شورای هماهنگی و کارگروه های مربوط را موفق ارزیابی کرد و خواستار ارتقای کارآمدی فعالیت های آن شد.

وی با تشریح برنامه های حراست ها برای پایش اقدامات و اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، افزود: حراست ها باید به دقت موانع و عوامل اخلال در اجرای برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی را شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران