پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213241 تاریخ : 1395/05/17-09:00:44
,2,
پیام تبریک رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

رییس کل بانک مرکزی در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی متن پیام ولی اله سیف به این شرح است:

 

باسمه تعالی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یسْطُرُون
 

زندگی انسان امروز بیش از هر زمان دیگری متاثر از اهتمام فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است؛ آنان که با قلم متعهد خود، رسالت خویش را آگاهی بخشی به جامعه می دانند و سرلوحه فعالیتشان، بیان حقیقت و پاسداشت و اعتلای این مرز و بوم است.
شما مجاهدین عرصه رسانه از طریق "اطلاعات دقیق و وثیق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای" به ارائه تصویرعینی از واقعیت تلاش می‌کنید و یاریگر ما در رسیدن به اهداف مثبت و بهبود وضعیت اقتصاد کشور هستید و با نقدهای منصفانه و کارشناسانه، نقاط قوت و ضعف را یادآور می‌شوید.
اکنون در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این نیاز بیش از پیش احساس می‌شود که علاوه بر توجه به دستاوردهای اقتصادی و حرکت هدفمند در حوزه پولی و بانکی، دستاوردهای اجرایی شدن برجام به صورت شفاف و همراه با الزامات آن به آحاد جامعه اطلاع رسانی شود.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار، روز بزرگداشت مقام انسان های آزاده ای را که برای دستیابی به حقیقت، مجاهدت می‌کنند تبریک می گوید و برای تمام دست‌اندرکاران حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همراهی شما روزنامه نگاران صاحب اندیشه و قلم و پاسداران حقیقت، نظاره‌گر شکوفایی اقتصاد وطن عزیزمان باشیم.
 

ولی اله سیف
رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران