پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278378 تاریخ : 1396/01/19-10:29:19
,5,17,
واردات نفت پترومینا اندونزی 15.96 درصد افزایش می یابد/ بررسی واردات نفت از ایران

واردات نفت پترومینا اندونزی 15.96 درصد افزایش می یابد/ بررسی واردات نفت از ایران

شرکت نفت و گاز دولتی پترومینا اندونزی روز شنبه اعلام کرد قصد دارد سال جاری میلادی 15.96 درصد واردات نفت خام را افزایش دهد و به این منظور واردت نفت خام از ایران در حال بررسی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت شرکت نفت و گاز دولتی پترومینا اندونزی قصد دارد با افزایش 15.96 درصدی واردات نفت خام در سال جاری آن را به 155 میلیون و 390 هزار بشکه برساند.

دانیل پوربا از مقامات ارشد شرکت نفت دولتی اندونزی، گفت که در حال بررسی نتایج نفت وارداتی از ایران است تا تصمیم گیری شود آیا می توان نفت خام از ایران را ادامه داد.
دارمین ناسوتیون وزیر ارشد هماهنگی امور اقتصادی اندونزی اسفند ماه گذشته در تهران با اشاره به خرید آزمایشی یک میلیون بشکه نفت از ایران برای تطابق آن با نیازهای پالایشگاهی کشورش، گفت: اندونزی پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش نفت و تطابق آن، در آینده خریدار مستمر نفت ایران خواهد شد.
به نوشته تارنمای جاکارتا پست، دانیل پوربا از مقامات ارشد پترومینا اندونزی در ادامه گفت که این شرکت در حال حاضردر خارج از کشور و در عراق، الجزایر و مالزی عملیاتی برای تولید انجام می دهد.
وی در نشستی خبری، گفت: ما در الجزایر و مالزی هر ماه حدود یک میلیون بشکه تولید نفت داریم.
شرکت پترومینا براساس این آمار در سال 2016 میلادی روزانه 43 هزار و 700 بشکه نفت از عراق دریافت کرد، در حالی که میزان دریافتی از الجزایر و مالزی به ترتیب 41 هزار و 130 بشکه و 35 هزار و 770 بشکه بود.
نفت دریافتی اندونزی از عراق به دلیل امکانات شل در سنگاپور، در این کشور پالایش می شود و این نفت برای پالایشگاه پترومینا مناسب نیست.
شرکت پترومینا همچنین قصد دارد 181 میلیون و 350 هزار بشکه از تامین کنندگان داخلی از جمله از واحدهای تولیدی داخلی تامین کند.
شرکت ملی نفت ایران و شرکت پرتامینا اندونزی مرداد ماه سال گذشته نیز به منظور مطالعه توسعه دو میدان آب ‎تیمور و منصوری (آسماری – بنگستان) در جهت افزایش ضریب برداشت نفت خام تفاهمنامه همکاری و قرارداد محرمانگی امضا کردند و چندی پیش یک هیات پس از پایان کار مطالعاتی به تهران رفت تا مذاکرات را ادامه دهد.
ویراتماجا پوجا مدیر کل شرکت نفت و گاز اندونزی نیز چندی پیش اعلام کرد انتظار می رود کشورش واردات گاز مایع (LPG) از ایران را افزایش دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران