پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213272 تاریخ : 1395/05/17-14:57:06
,15,20,
همزمان با سفر ریاست جمهوری به کشور آذربایجان؛ دکتر واعظی وارد باکو شد

همزمان با سفر ریاست جمهوری به کشور آذربایجان؛ دکتر واعظی وارد باکو شد

دکتر واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون همکاری مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در معیت ریاست جمهوری عازم باکو شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حجت الاسلام حسن روحانی در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و به دعوت رسمی الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان به این کشور سفر کرده است.

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون همکاری مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان نیز در این سفر دو روزه ریس جمهوری را همراهی می کند.

دیدار با مقامات و مسئولان عالی رتبه این کشور، روند اجرای توافقات دو کشور و نیز همکاری های تازه در حوزه های بازرگانی، صنعتی، انرژی، فرهنگی، بانکی، تسهیلات کنسولی، ارتباطات و بویژه حمل و نقل ریلی، شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان، به منظور گسترش همکاری‌های سه جانبه، از جمله در حوزه بازرگانی، انرژی، ارتباطات، مسایل زیست محیطی، مبارزه با تروریسم، حمل و نقل و ترانزیت، دیدار با علما و اندیشمندان جمهوری آذربایجان، دیدار با ایرانیان مقیم این کشور، دیدار دو جانبه ای ریس جمهور با ولادیمیر پوتین به منظور پیگیری سیر همکاری‌های ایران و روسیه از اهم برنامه های این سفر دو روزه است.

گفتنی است صبح امروز (یکشنبه) رییس جمهور اسلامی ایران، با بدرقه رسمی جهانگیری معاون اول رییس جمهور، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و تنی چند از وزرا و معاونان عازم باکو شد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران