پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134929 تاریخ : 1394/04/01-06:55:57
,1,16,17,
موفقیت‌های بانک دی باید در سال 94 تداوم یابد

مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعب:

موفقیت‌های بانک دی باید در سال 94 تداوم یابد

مدیرعامل بانک دی به طور سرزده از چندین شعبه استان تهران و شهرستان‌های بانک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده با هدف ارتباط نزدیک با کارکنان و بررسی نحوه فعالیت شعب طی سه ماه اخیر از چند شعبه بانک به صورت سر زده بازدید کرد.

وی در دیدار با کارکنان و روسای شعب ضمن قدردانی از زحمات آنها اظهار کرد: سال 93 سال رشد و بهبود شاخص‌های کلی بانک در زمینه افزایش منابع و کاهش مطالبات معوق بود که این امر در کنار بهبود وضعیت معیشتی کارکنان سالی پر تلاش، نتیجه‌بخش و موفق برای بانک و کلیه همکاران محسوب می‌شود.

او اساس کار بانک را در شعبه دانست و گفت: در مسیر توانمندکردن شعبه باید همواره در حرکت باشیم چرا که غفلت از توانمندسازی شعبه یک غفلت راهبردی است و آثار زیانباری برای بانک به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه برای افزایش شان و منزلت بانک شعبه باید تقویت شود، تاکید کرد: مشتری باید راحت نیاز خود را بیان کند و پنهان کاری نداشته باشد و ما هم باید قدرت و توانایی مشاوره به او را داشته باشیم.

وی طرح‌هایی چون نظام آراستگی(s5)، برگزاری دوره آموزشی و ارائه راهکار در مدیریت شعبه را از جمله اقداماتی دانست که باید به صورت مستمر در شعب پیگیری شوند.

شفیع‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه این رفتار و نوع خدمت است که مشتری را جذب می‌کند، اظهار کرد: مشتری آمادگی دارد در قبال خدمت خوب هزینه هم بدهد. برخی فکر می‌کنند برای جذب منابع جدید حتما باید از حربه نرخ سود استفاده کرد اما ما معتقدیم که جذب منابع باید رقابت در خدمت‌رسانی به مشتری باشد، نه بازی با نرخ.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به عملکرد موفق بانک در سال گذشته تصریح کرد: عملکرد همکاران ما در سال 93 و کسب موفقیت‌های شایان توجه در زمینه کاهش مطالبات بانک، باید الگویی برای سال 94 باشد و کلیه واحدها با جدیدت بیشتر در این زمینه اقدام کنند.

شفیع‌زاده در این بازدیدها که معمولا با گفت‌وشنود با کارکنان و روسای شعب همراه بود، تاکید کرد: بازدیدهای دوره‌ای مشابه و دیدار نزدیک با کارکنان زحمتکش شعب و شنیدن نظرات آنها در جهت بهبود فضای کسب و کار و ارتقای روابط میان بانک و مشتری از جمله برنامه‌های است که به صورت مستمر انجام خواهد شد.

شعب زاهدان، فرمانیه، چیذر، آفریقا، فرشته، پاسداران و انقلاب از جمله شعب بانک دی بودند که مدیرعامل بانک به صورت سرزده از آنها بازدید کرده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران