بانک پارسیان هر لحظه بیشتر با آینده ساز بانک سینا - اعتماد شما سرمایه ماست کفش طلا رو پات کن بیمه ما نگین بانکداری اسلامی سومین نمایشگاه تراکنش موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi

ارسال خبر در کانال تلگرام

  • | انصراف
شماره: 252939 تاریخ : 1395/10/07-05:43:22
,6,
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت: براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مصرف‌کنندگان خودرو در ایران از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.

البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.

در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.

"کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.

این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (1395)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 147
یک بام و چند برنده بانک صنعت و معدن بیمه پارسیان باهم و برای هم - بانک اقتصاد نوین بانک خاورمیانه ملی و راه های نرفته اش