پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51956 تاریخ : 1393/05/24-11:06:16
,1,16,17,
مدیران شهری رسالت خطیری در تامین منابع مالی دارند

مدیرعامل بانک شهر:

مدیران شهری رسالت خطیری در تامین منابع مالی دارند

مدیرعامل بانک شهر در نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌های شهرداری سنندج اظهار کرد: کار شورا و شهرداری‌ها، بسیار سنگین و پرتنش است و افراد مسئول در این حوزه، رسالت خطیری برعهده دارند.

 

وی افزود: مدیریت شهری مظلوم‌ترین مدیریت در شهرهاست.

مدیرعامل بانک شهر گفت: در کشور ما تنها یک درصد از منابع بانک‌ها در پروژه‌های شهری هزینه می‌شود.

حسین محمد پورزرندی چهارشنبه‌شب در نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج، اظهار کرد: مدیریت شهری مظلوم‌ترین مدیریت است.

وی با بیان اینکه این نوع مدیریت کار پرتنشی است، گفت: در کشور ما تنها یک درصد از منابع بانک‌ها در پروژه‌های شهری هزینه می‌شود، در حالی که از جمعیت 70 میلیون نفری ایران 50 میلیون نفر در شهرها زندگی می‌کنند.

مدیرعامل بانک شهر یکی از مهمترین وظایف این بانک را توسعه شهرها و پروژه‌های شهری دانست و افزود: بانک شهر باید بعنوان یک بانک تخصصی این نقش را به خوبی احیا و ایجاد نماید.

پورزرندی، سنندج را پایتخت گردشگری کشور از نظر وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌‌های این موضوع دانست و خاطرنشان کرد: البته این ظرفیت بالقوه هنوز به حرکت درنیامده است. کردستان از چنان امکانی در زمینه گردشگری برخوردار است که نمونه آن را نمی‌توان در هیچ جای دیگر یافت.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه بانک شهر بزودی در زمره بانک‌های برتر کشور قرار خواهد گرفت ، گفت: برنامه ما این است که تا یک سال آینده در زمره 5 بانک برتر ایران قرار بگیریم.

نایب رییس هیت مدیره بانک شهر با بیان اینکه در جذب منابع جدیت فراوانی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا ارائه تسهیلات به سمت پروژه‌های شهری ساز و کار مناسبی پیدا کند.

وی وعده داد با تجمیع منابع با عنوان کارت شهروندی و افزودن منابع مالی شهرداری در استان ها و شهرستان های مختلف، تمام این مبالغ به صورت منابع مالی در اختیار مدیریت شهری همان شهر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک شهر با تأکید بر اینکه هدف ما سودجویی نیست، تصریح کرد: رسالت ما تخصصی و با هدف کمک به منابع شهرداری ها جهت ساختن شهرهایی آباد و با نشاط است.

 

پورزرندی با اشاره به وجود 6 هلدینگ در این بانک، گفت: بانک شهر در حال حاضر 8 هزار میلیارد تومان کار را در حوزه شهری مدیریت می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران