پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353391 تاریخ : 1397/05/10-11:05:35
,12,15,
عملکرد اپراتورها در نمایشگاه الکامپ 2018

گزارش

عملکرد اپراتورها در نمایشگاه الکامپ 2018

نمایشگاه الکامپ 2018 پرشور تر از هر سال برگزار گردید و از نکته های قابل توجه این رویداد نمایشگاهی می‌توان به حضور پررنگ اپراتور های تلفن همراه اشاره کرد.

به گزارش بانک و صنعت ، در این گزارش سعی بر آن داریم عملکرد هر یک از اپراتور ها را به صورت اختصاصی بررسی کنیم.

 

همراه اول

همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» حضور داشت.

اپراتور اول تلفن همراه کشور، جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت کرد.

اپراتور اول در این نمایشگاه، با سرویس ها و خدمات متنوعی نظیر معرفی محصولات و خدمات سازمانی، فروش محصولات، خدمات مشتریان و نوآوری و جذب ایده شرکت کرد.

همراه اول با معرفی اپلیکیشن ها و درگاه های خرید شارژ و بسته های اینترنتی مورد تایید این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت های همراه اول در سامانه «گلچین»، فروش مودم، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول و معرفی سرویس «مولتی سیم» در خدمت بازدیدکنندگان بود و همچنین خدماتی چون تعویض  Usim، ترابرد ، فروش و فعال سازی سیم کارت و فعال سازی خدمات غیر حضوری، معرفی سرویس های «همراه یار» ، «باشگاه مشتریان» و «همراه من» از دیگر خدمات همراه اول در این نمایشگاه قابل مشاهده بود.

همراه اول در بخش محصولات و خدمات سازمانی از سرویس شماره مجازی، چتر دیتای سازمانی، شبکه خصوصی مجازی موبایل (MVPN)، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده  (AR)، کنترل هوشمند و مدیریت هوشمند روشنایی شهری در این نمایشگاه رونمایی کرد.

همراه اول در سالن 44 و فضاهای اطراف غرفه های نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان بود.

 

 

ایرانسل

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، با تمرکز بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان، پروژه‌های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات، خدمات مبتنی بر سیم‌کارت و همچنین خدمات پس از فروش، جدیدترین محصولات خود را به مخاطبان عرضه کرد.

 

در بخش دولت الکترونیک (سالن B38) نیز محصولات و خدمات ایرانسل در حوزه‌های پرداخت، تجارت الکترونیک و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات ارائه شد. همچنین در بخش کسب و کار سازمانی علاوه بر خدمات اینترنت پر سرعت و محصولات ویژه ایرانسل برای سازمان‌ها، راه کارهایی همچون تبلیغات بر بستر موبایل ، خدمات پرداخت همراه (NFC) ، سرویس‌های ابری (Cloud Services) ، اینترنت اشیا (IoT) و بستر خدمات دستگاه به دستگاه (M2M) نیز به بازدیدکنندگان معرفی گردید.

 

در غرفه‌های فضای باز، ایرانسل خدماتی همچون فروش مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، ثبت ‌نام رایگان سیم‌ کارت ایرانسل، تعویض رایگان مودم‌های وایمکس به مودم جدید نسل چهار ثابت (TD-LTE) و تعویض رایگان سیم ‌کارت معمولی ایرانسل به سیم‌ کارت یوسیم با قابلیت اتصال به نسل 4 و 4.5 تلفن همراه را به بازدیدکنندگان ارائه داد.

 

ایرانسل در سالن 38 میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه بود.

 

تین تاک

تین تاک نخستین اپراتور و سیم کارت بومی کودک و نوجوان می‌باشد که در نمایشگاه الکامپ 2018 توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

 

هدف از ارائه سیم کارت مختص کودکان و نوجوانان ، ساماندهی به فضای مجازی این رده سنی است تا پدران ، مادران و خانواده ها با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت فرزندان خود در عرصه فن آوری های دیجیتال را شاهد باشند.

 

 

در پایان باید اضافه نمود که اپراتور رایتل و تالیا در این نمایشگاه حضور نداشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران