پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278437 تاریخ : 1396/01/20-10:55:04
,10027,
علیپور: تلاشمان برآن است تا با همفکری و همگرایی باعث تحرک بیشتر صنعت بیمه شویم

علیپور: تلاشمان برآن است تا با همفکری و همگرایی باعث تحرک بیشتر صنعت بیمه شویم

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران ارشد صنعت بیمه در خصوص مسائل و مباحث این صنعت و از برنامه های خود برای ساماندهی فعالیت های سندیکا سخن گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید محمد علیپور در نشست هم اندیشی  مدیران صنعت بیمه  ضمن عرض شادباش مجدد بمناسب سال نو شمسی و  همچنین تبریک میلاد جوادالائمه(علیه السلام) با اشاره به برنامه های خود برای ساماندهی فعالیت های سندیکا گفت: در دور جدید فعالیت  های سندیکا  تلاشمان برآن است تا با همفکری و همگرایی باعث تحرک  بیشتر صنعت بیمه شویم. قطعا با همدلی نتایج درخشانی حاصل خواهد شد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به مسائل و مباحث مهم صنعت بیمه اظهار داشت: در یکسال گذشته برخی سهامداران خارجی جهت خرید سهام با برخی شرکت های داخلی وارد مذاکره شده اند. ارتقاء استانداردها ، شفافیت گزارش ها و انتقال دانش از آثار مثبت این اتفاق است. تقاضا آن است که نهادهای ذیربط تمهیدات لازم را فراهم نمایند.
علیپور در ادامه با اشاره به تفاهم نامه مابین صنعت بیمه و خودروسازان در خصوص بیمه خودروهای صفرکیلومتر گفت: شاید بتوان گفت تفاهم با خودروسازان اولین حرکت سندیکایی از بدو تاسیس این نهاد باشد.با آنکه این کار به محوریت سندیکا انجام شد اما قطعا بدون حمایت بیمه مرکزی ممکن نبود.
وی همچنین در خصوص برنامه بیمه مرکزی جهت اجرای استاندارد IFRS بیان داشت:  امیدواریم  IFRS  با کیفیت و دقت لازم اجرا شود. IFRS گسترده تر و عمیق تر از بحث توانگری مالی است. 
دبیرکل سندیکای بیمه گران در خصوص اهمیت توسعه فناوری اطلاعات و اهمیت استفاده از اطلاعات بیمه ای موجود گفت: در طول سالهای گذشته بحث فناوری اطلاعات در شرکت های بیمه توسعه یافته و این منجر به جمع آوری اطلاعات ارزشمندی در سطح شرکت ها و بیمه مرکزی شده است. متاسفانه از این اطلاعات جز در گردش کار جاری  استفاده دیگری نمی شود. استمدادم از بیمه مرکزی آن است که به این موضوع توجه کند تا با داده کاوی و استفاده بهینه  از اطلاعات موجود در بهبود استانداردها ، مدیریت ریسک و اصلاح نرخ ها بهره برداری شود.
وی افزود: با روش های سنتی و تکرار مسیرهای گذشته قطعا توسعه فروش نخواهیم داشت. باید  استفاده از روش های جدید و بهره گیری از  فناوری اطلاعات در این راستا مورد توجه قرار گیرد.
علیپور در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در سال 96 به مانند گذشته بیمه مرکزی و سندیکا تعامل موثر و مستمر داشته باشند.

گفتنی است نشست هم اندیشی مدیران صنعت بیمه به پیشنهاد دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و  با حضور رئیس کل ، هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های بیمه برگزار شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 502
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران