پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213539 تاریخ : 1395/05/20-16:31:55
,1,
شرایط جدید پرداخت تسهیلات، خدمات نوین و کاهش نرخ سودبانکی

گفتگوی مشتریان با معاون اعتبارات و مدیرکل

شرایط جدید پرداخت تسهیلات، خدمات نوین و کاهش نرخ سودبانکی

محور گفتگوی مشتریان با معاون اعتبارات و مدیرکل بازاریابی وتبلیغات

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:در دومین روز از اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان این بانک که در مرکزخدمات مشتریان صورت گرفت، آقایان مجاهدی معاون اعتبارات و خالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات در مرکز خدمات مشتریان این بانک حضور یافتند و ضمن گفتگوی صمیمانه با تماس گیرندگان به سئوالات آنان پاسخ داده و پیشنهادهای ایشان را برای بررسی و مطالعه و پیگیری های لازم اجرایی دریافت کردند.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک انصار :  تماس گیرندگان، ضمن قدردانی از اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد، درخصوص محصولات وخدمات نوین بانک، کاهش نرخ سودبانکی و راهکارهای جبران این کاهش برای به سپرده گذاران با مدیرکل بازاریابی و تبلیغات و درباره شرایط جدید پرداخت تسهیلات درپی کاهش نرخ سودهای بانکی و نحوه برخورد متصدیان شعب با مشتریان با معاون اعتبارات به گفتگو نشسته و نظرات خود را به منظور بهبود روندهای جاری ارایه دادند.

شایان ذکراست که طرح گفتگوی بیواسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان که از سال 1393 به اجرا درآمده، طی دوسال گذشته با استقبال قابل توجهی از سوی مشتریان وکارکنان این بانک مواجه شده و تداوم اجرای آن در سالجاری را درپی داشته است.     



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 570
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران