پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279435 تاریخ : 1396/02/17-13:34:38
,10025,
سرمایه گذاری بیمه معلم به ثمر نشست

سرمایه گذاری بیمه معلم به ثمر نشست

یکی دیگر از شعب استیجاری بیمه معلم ملکی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، چکیده ای از گفت و گو با مدیر موفق، محمدرضا مرادی مدیر سرمایه گذاری بیمه معلم:

– یک گام دیگر در جهت افزایش اعتبار شرکت بیمه معلم با تغییر در وضعیت مالکیت شعب از استیجاری به ملکی برداشته شد

– با بهره برداری از پروژه ساختمان بیمه معلم در شهر اصفهان به عنوان یکی از کلان شهرهای بزرگ کشور، استراتژی این شرکت که از سال 1392 با رویکرد تغییر وضعیت شعب این شرکت از استیجاری به ملکی برنامه ریزی شده بود، با حمایت هیات مدیره و مدیرعامل بیمه معلم به نتیجه رسید.

پیش بینی می شود تغییر وضعیت شعب بیمه معلم علاوه بر کاهش هزینه های جانبی و تقویت بازده سرمایه گذاری این شرکت، تاثیر قابل توجهی بر شاخص های اعتباری آن در بازار های مالی و البته نزد رقبای داخلی داشته باشد.

لازم به ذکر است: از جمله شاخص های مهم جهت انتخاب پوشش های شرکت های بیمه، سطح توانگری مالی انها است که با استفاده از صورت های مالی این شرکت ها محاسبه و از سوی بیمه مرکزی اعلام می گردد. در صورت های مالی، دارایی های غیر منقول از جمله متغیر های مهم جهت محاسبه توانگری شرکت ها محسوب می شوند. از این منظر تقویت سرمایه گذاری در دارایی های با ارزش از جمله املاک می تواند تاثیر قابل توجهی بر توانایی رقابت پذیری شرکت های بیمه در گزینش از سوی بیمه گذار ها داشته باشد. از این رو می توان انتظار داشت که با تحقق سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم بر روی تغییر وضعیت شعب خود در سرتاسر کشور، تغییر مثبتی بر روی پرتفوی این شرکت در آینده نه چندان دور مشاهده گردد.

گفتنی است: پروژه بزرگ شعبه بیمه معلم در اصفهان در مدت سه سال طراحی و اجرا شده است که بالغ بر 1900 متر فضای اداری و 140 متر کاربری تجاری در 11 طبقه بنا شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران