پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226890 تاریخ : 1395/07/26-12:07:44
,8,15,
روز خوب بورس و رکوردشکنی 40  ثانیه ای آپ

روز خوب بورس و رکوردشکنی 40 ثانیه ای آپ

امروز دوشنبه سهام شرکت آسان پرداخت برای کشف قیمت و عرضه در بورس اوراق بهادار تهران در تالار اصلی بورس رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,امروز دوشنبه سهام شرکت آسان پرداخت برای کشف قیمت و عرضه در بورس اوراق بهادار تهران در تالار اصلی بورس رونمایی شد. شرکت آسان پرداخت که از پنجم مهرماه پس از نهایی شدن حضور در بورس اوراق بهادار تهران، تمام اسناد و مدارک خود را در اختیار بورس قرار داد تا در روز و موعد مقرر به تالار بورس راه پیدا نماید. سهام شرکت آسان پرداخت با نماد آپ ساعت 11:30 دقیقه دوشنبه در دسترس خریداران قرار گرفت و با استقبال بی نظیر مردم و در مدت زمانی کمتر از 45 ثانیه و با قیمت 9999ریال به فروش رسید.

 دکتر قالیباف مدیرعامل بورس در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم اشاره داشت: تا به امروز اکثریت شرکتهای در بورس از بدنه دولت بوده اند و در واقع باید اشاره داشت که حضور در بازار بورس برای شرکتهای خصوصی تقریبا دور از دسترس بوده است اما می خواهم اشاره کنم که کافی است شرکتها به روند عملکرد خود اعتماد داشته باشند و ریسک حضور در بورس را بپذیرند و همانطور که مردم از شرکت آسان پرداخت حمایت کردند و در کمتر از یک دقیقه سهام این شرکت را خریداری کردند از سایر شرکتها هم حمایت خواهند کرد. به اعتقاد من حضور آسان پرداخت به عنوان واقعی ترین استارتاپ کشور در بازار بورس می تواند راه را برای سایر شرکتهای دانش بنیان در این حوزه باز کند.

روابط عمومی بورس آقای روحبخش هم ضمن تقدیر از همکاری شرکت آسان پرداخت در ارائه اسناد روشن و شفاف مالی اشاره کرد که کلیه خریداران و کارگزاران بورس آینده روشنی را برای این شرکت پیش بینی کرده اند و اشاره داشت می توان هم به آینده این شرکت و هم شرکتهای دیگر دانش بنیان که در بورس حضور پیدا خواهند کرد بسیار امیدوار بود.


حامد منصوری مدیرعامل و مهدی شهیدی قائم مقام شرکت آسان پرداخت ضمن مثبت ارزیابی کردن اتفاقات امروز بورس به برنامه های توسعه ای این شرکت در خصوص ارائه خدمات جدید در حوزه پرداخت و با تمرکز بر سیستمهای پرداخت موبایلی اشاره کردند همچنین منصوری در ادامه افزود شرکتهای دانش بنیان می توانند در بهبود روند اقتصادی کشور نقش تعیین کننده ای داشته باشند.


همچنین روابط عمومی آسان پرداخت نیز از برگزاری یک نشست خبری پیرامون فعالیتهای شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: قصد داریم تا با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه از اقدامات شرکت و محصولات و خدمات نوین شرکت آسان پرداخت رونمایی کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران