پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51526 تاریخ : 1393/03/26-02:39:38
,8,16,17,
رعایت حقوق مردم مقدم برمنافع مالی شرکت است

مدیرعامل بیمه ایران:

رعایت حقوق مردم مقدم برمنافع مالی شرکت است

رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه ایران گفت: رعایت حقوق بیمه گذاران و مردم مقدم برمنافع مالی شرکت است و بر اجرای این اصول پایبند هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، محمود امراللهی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه ایران خراسان رضوی با بیان اینکه بیمه‌گذاران نباید در وضعیت ناآگاهی بیمه‌ نامه ناقصی را خریداری کنند تا درزمان حادثه با مشکل مواجه شوند، تصریح کرد: اگر بیمه ‌نامه ناقص که در زمان بروز حادثه پوشش کامل را نداشته باشد ناآگاهانه به بیمه ‌گذاران ارائه شود  همه ما مسوول هستیم و باید پاسخگو باشیم.
وی تاکید کرد: تمامی کارکنان و شبکه فروش این شرکت باید در زمان فروش بیمه ‌نامه اصول اساسی بیمه نامه را به بیمه‌گذاران عرضه کنند تا آنان با اطلاع کامل از شرایط عمومی و اختصاصی بیمه نامه نسبت به خرید پوشش بیمه‌ای اقدام کنند.
رییس هیات مدیره بیمه ایران شفاف‌ سازی را نخستین اصل دراین شرکت عنوان کرد و گفت: شفافیت در گفتار و عمل باید برای مردم صورت گیرد زیرا خسارت وارده به بیمه گذاران ازمحل حق بیمه ای که از بیمه گذاران دریافت می شود پرداخت می گردد.
 وی با بیان اینکه هدف ما درشرکت سهامی بیمه ایران تنها کسب سود نیست، افزود: هدف اصلی این شرکت رسیدگی سریع به پرونده های خسارتی و حمایت از زیان‌دیدگان درزمان وقوع حادثه و جبران خسارت مالی به آنان است.
 رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به دوران مدیریت خود در صندوق تامین خسارت های جانی بیمه مرکزی، تصریح کرد: دراین صندوق روزانه بین 200 تا 250 نفر از هموطنانی که به علت تصادفات رانندگی دچار معلولیت دائم شده بودند و یا ورثه افراد فوت شدگان به ما مراجعه می‌کردند و خواستار رفع مشکل خود بودند.
به گفته وی در برخی موارد نزدیک به  20 سال از وقوع حادثه ای که برای زیان دیدگان اتفاق افتاده بود می گذشت که با به جریان انداختن پرونده آنان خسارت وارده به آنان جبران شد.
وی ادامه داد: درسال 1388 و درجریان بازدید از 66 زندان کشور با مواردی مواجه شدیم که برخی افراد به علت نداشتن بیمه نامه درزمان وقوع حادثه سال های متمادی در زندان به سر می بردند این درحالی است که طبق قانون پرداخت دیه به نرخ روز محاسبه می شود و کسانی که به این دلیل درزندان باقی مانده بودند هر روز ناتوان‌تر از رفع این مشکل می شدند.
به گفته وی متاسفانه اطلاع رسانی کافی دراین موارد صورت نگرفته است و این روند همچنان ادامه دارد و ما امروز شاهدیم بسیاری از کسانی که بیمه نامه شخص ثالث دارند برای دریافت الحاقیه جدید این بیمه نامه به شرکت‌های بیمه ای مراجعه نکردند.
مدیرعامل بیمه ایران اضافه کرد: همچنین دراین مدت شاهد بودم برخی از زندانیان تنها به دلیل نداشتن یک روز بیمه‌ نامه سال‌ها را در زندان سپری می کردند و از اینکه به موقع به شرکت های بیمه ای برای دریافت بیمه نامه شخص ثالث و الحاقیه بسیار نادم و پشیمان بودند.
 وی با اشاره به اینکه در صندوق تامین خسارت های جانی از مشکلات و مصیبت های مردم شناخت بیشتری پیدا کردم ،اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی همکاران در مدت سه سال از محل اعتبارات این صندوق سه هزار زندانی را از زندان آزاد کردیم.
 امراللهی با بیان اینکه بیمه گذاران حادثه دیده در گذشته باید برای پیگیری پرونده‌های خسارتی این صندوق از تمامی نقاط کشور به تهران مراجعه می‌کردند،افزود: با همکاری مدیرعامل سابق بیمه ایران و شبکه گسترده این شرکت ، بیشتر مردم امروز خسارت های خود را در محل سکونت خود دریافت می‌کنند.
 وی یکی دیگر از مهم‌ترین سیاست‌های بیمه ایران را دردوره جدید افزایش سطح کیفیت خدمات بیمه ای عنوان کرد و افزود: کیفیت به خدمات این شرکت باز می گردد چرا که  هدف نهایی بیمه پوشش حمایتی از آسیب‌دیدگان در زمان حادثه است و خسارت مردم باید با نگاه کارشناسی سریع‌تر پرداخت شود.
 رییس هیات مدیره بیمه ایران همچنین بر حفظ حقوق مردم در شرکت متبوعش تاکید کرد و گفت:درهمین ارتباط و برای انجام تعهدات خود در  سال گذشته دو هزار و 200 میلیارد ریال از سپرده های بانکی خود را شکستیم تا خسارت زیان دیدگان به موقع پرداخت شود.
 وی باردیگر تاکید کرد: هدف ما از کار بیمه‌گری تنها تحصیل سود نیست  و خدمت به مردم حادثه ‌دیده اولویت اول ما دراین شرکت بیمه ای است.
 امراللهی توجه به سرمایه‌ انسانی و بهره‌گیری از فرهیختگان را از دیگر اولویت های مسوولان ارشد این شرکت خواند و اظهار کرد: آموزش و توجه به معیشت کارکنان مهم ‌ترین رکن در منابع انسانی است که ما به آن توجه ویژه داریم.
 وی درادامه  با تشریح اصول و کار حرفه‌ای در صنعت بیمه خواستار تعامل با سازمان‌های مرتبط و حمایت اصول بنگاه‌داری شد و افزود: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند باید وحدت کلمه سرلوحه کارها باشد زیرا انسجام و هماهنگی ما را به هدف نهایی که ارائه خدمات کیفی به مردم خواهد بود، می‌رساند.
 مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ضریب نفوذ کم  بیمه‌های زندگی در کشور خاطرنشان کرد: توسعه بیمه‌های زندگی سیاست مشخص بیمه ایران است و آن را دنبال می کنیم.
به اعتقاد وی بیمه‌های زندگی در ایران به دلیل اندک بودن بیمه‌گذاران نسبت به جمعیت کشور و بازدهی سرمایه آن بهتر از هر جای دیگر دنیا جواب می دهد از این رو  باید به آن توجه بیشتری شود.
 امراللهی با اشاره به موفقیت برخی شرکت‌های بیمه خصوصی کشور در ارائه پوشش بیمه‌های زندگی گفت: شبکه فروش بیمه ایران باید در رابطه با بیمه های زندگی قوی تر از این عمل کند تا توانگری ما در سرمایه گذاری در حمایت از  اشتغال زایی بیش از این شود.
 رییس هیات مدیره بیمه ایران درادامه به سپرده گذاری مردم دربانک ها نیز  اشاره کرد و افزود: درحال حاضر توازن و تعادل اقتصادی بین بانک‌ها و بیمه‌ها برقرارنیست و باید با تعامل مناسب درگروه های مختلف این توازون برقرار شود..



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران