پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210554 تاریخ : 1395/03/22-11:30:59
,10025,
حفاظت از محیط زیست بخشی از مسئولیت اجتماعی بیمه دی

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی طبیعت

حفاظت از محیط زیست بخشی از مسئولیت اجتماعی بیمه دی

به منظور گرامیداشت 16 خرداد روز جهانی طبیعت اولین همایش حفاظت از محیط زیست به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی بیمه دی در سالن همایش های بیمه دی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ در این همایش مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی بیان داشت: در مسائل اقتصادی و اجتماعی این موضوع مطرح است که آیا بخش خصوصی فراتر از بنگاه داری و بحث سود و زیان مسئولیتی دارد یا خیر؟ و آیا پرداختن به مسئولیت اجتماعی از وظایف بنگاه داری می باشد؟

عضو هیئت مدیره بیمه دی توجه به مسائل زیست محیطی را یکی از وظایف اصلی هر شهروند دانست و بیان داشت: محیط زیست به عنوان یک نعمت الهی مورد بی مهری انسان ها قرار گرفته و ما اینجا جمع شده ایم تا به عنوان یک شهروند به مسئولیت خود در حفظ و حراست از محیط پیرامونی خود جامه عمل بپوشانیم.
وی نقش فرد به فرد جامعه را درحفظ و حراست از محیط زیست مهم ارزیابی نمود و بیان داشت ما بایستی کار را هرچند کوچک باشد آغاز نماییم و با الگو قراردادن سازمان های موفق گامی مؤثر و مفید در حفظ و پایداری محیط زیست پیرامون خود برداریم.
مهندس بختیاری بیمه دی را یک مجموعه دوستدار محیط زیست برشمرد و اظهار داشت: مصمم به حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی زیست محیطی در سازمان هستیم و از مدیران واحدهای مختلف می خواهم با بررسی همه جانبه راهکارهای کاهش تخریب محیط زیست در سازمان و ارتقاء آن را بررسی نمایند.
مهندس بختیاری ضمن معرفی نوشین آبیاری کارشناس درمان شرکت به عنوان دبیر اجرای این طرح عنوان داشت: در مرحله اول باید این اصلاحات را از داخل شروع کنیم اقداماتی مثل حذف ظروف یکبار مصرف، ممنوعیت استعمال از دخانیات، استفاده از مایع دستشویی سازگار با محیط زیست، استفاده از فایل های الکترونیکی به جای مصرف کاغذ و ... از مواردی است که از ابتدا روی آن تأکید شده و مصرانه بر این اعتقاد هستیم.
وی در ادامه ضمن اعلام اینکه عملی شدن این اندیشه مطالعات دقیق و به روز می خواهد اذعان داشت: در یک نگاه عملیاتی و برنامه ریزی طبقه بندی شده باید به مرحله از اجرا برسیم و بیمه دی را به عنوان یک شرکت حامی محیط زیست معرفی نماییم.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران