پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134403 تاریخ : 1394/02/16-03:53:11
,1,16,17,
حضور اثرگذار گروه بانک پارسیان در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور اثرگذار گروه بانک پارسیان در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:مدیران وکارشناسان بانک پارسیان امسال نیز همانند سال های گذشته به صورت گسترده با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه‌های این بانک جهت حضور فعال در حوزه انرژی می پردازند.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه با برپایی یک غرفه تخصصی در سالن 27 نمایشگاه، ضمن حضوری فعال به معرفی محصولات، دستاوردها، خدمات و محصولات نوین والکترونیک خود و تسهیلات تخصصی برای شرکت های بزرگ نفتی، گازی و پالایش و پتروشیمی می پردازد.
کارشناسان بانک پارسیان در طول برگزاری نمایشگاه، درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات بانکی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه پاسخ می دهند. همچنین شرکت های بیمه پارسیان، لیزینگ پارسیان،کارگزاری، تامین سرمایه لوتوس و مهرپتروکیمیا در قالب گروهی منسجم به ارائه اطلاعات جامع و کاربردی به مراجعان پرداخته و خدمات متنوع و تسهیلات ویژه شرکت متبوع خود را به شرکت های حاضر در نمایشگاه عرضه می کنند.
جایی که بانکداری حرفه ای بتواند خودش را نشان بدهد، بخش انرژی است
آقای ترابی، مدیر مشتریان ارزنده بانک پارسیان درحاشیه این نمایشگاه گفت : بخش نفت و انرژی مهمترین بخش بازار اقتصاد ایران است و برای اینکه بتوانیم در اقتصاد ایران جایگاه خود را بدست آوریم باید سهم خود را متناسب در اختیار داشته باشیم.
آقای ترابی ، با بیان اینکه بانک پارسیان آماده هرگونه همکاری و هماهنگی با صنعت نفت است، خاطر نشان کرد: بانک ها شریک تجاری این صنعت هستند و جایی که بانکداری حرفه ای بتواند خودش را نشان بدهد، این بخش است لذا باید در ایجاد ابزارهای تامین مالی همت گمارده و به یک جهش استراتژیک دست یابیم.
بانک پارسیان در تامین منابع مالی صنعت نفت فعال‌تر می‌شود
دکتر خانلری، رییس اداره بازاریابی بانک پارسیان نیز درحاشیه این نمایشگاه، با اشاره به اینکه بازاریابی هدف بانک پارسیان، بخش نفت و انرژی است بر ضرورت حضور موثر در این بخش تاکید کرد و افزود : بخش انرژی بخش جذابی است و نقش مهمی در چرخش اقتصاد کشور دارد لذا بانک پارسیان آماده سرویس‌دهی به این بخش مهم اقتصادی کشور و تامین منابع مالی این صنعت است ایشان بر حضور اثرگذاربانک پارسیان دربیستمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی اشاره کرد و افزود: همه شرکت های حوزه نفت و انرژی دراین نمایشگاه حضور دارند و محل مناسبی است تا گروه مالی بانک پارسیان بتوانند با تیم حرفه ای خود ضمن مذاکرات با مشتریان و شناسایی نیازهای آنان گام های موثری در راستای هدایت منابع به سمت حوزه انرژی و کمک به شکوفایی این صنعت بردارد. 
گفتنی است این نمایشگاه با مشارکت بیش از1600 شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه نفت و انرژی از 16 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده و تا 19 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران