خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رتبه اول برای چهار سال متوالی ، بیمه آسیا به دست مهر درختی می نشانیم بانک سینا - اعتماد شما سرمایه ماست بیمه تجارت نو ایران زمین خانه ماست بیمه ما موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi

ارسال خبر در کانال تلگرام

  • | انصراف
شماره: 351891 تاریخ : 1397/04/15-08:52:01
,10028,
توضیح مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پیرامون حاشیه‌سازی 20:30

توضیح مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پیرامون حاشیه‌سازی 20:30

اینکه سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی و مشکلات مردم، گام‌های مشخصی به سمت بازسازی چهره این رسانه سراسری بردارد به جای خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در این مسیر با صداقت و رعایت امانت و چند سویگی گام بردارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ امیرعباس تقی پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در وب نوشته‌ای با عنوان "درباره حاشیه‌سازی اخیر برنامه تلویزیونی 20:30 آورده است:

"سه شنبه شب 12 تیرماه 97 برنامه تلویزیونی 20:30 گزارشی یکی دو دقیقه‌ای پخش کرد از یک نشست 4-3 ساعته در سازمان تامین اجتماعی.

گزارش کوتاه مربوط بود به سخنان بنده به عنوان مدیر کل روابط‌عمومی سازمان که در آن از خبرنگاران محترم حاضر درخواست کرده بودم به نکته‌ای که ارتباط مستقیمی با موضوع اصلی نشست یعنی «معرفی ابعاد توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در سازمان تامین اجتماعی» ندارد؛ نپردازند (هرچند آن موضوع درباره نقش و کارکرد شرکت بازرگانی در کمک به حفظ دارایی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، در جای خود ارزش بحث و گفت‌وگوی کارشناسی دارد).

در واقع سخن من تقاضای مستقیم و صادقانه از خبرنگاران حاضر بود که جذابیت خبر "شرکت بازرگانی"، مسائل کلان دیگری را که به زندگی روزانه مردم و میلیون‌ها بیمه شده مربوط است تحت الشعاع قرار ندهد...، اما برنامه سازان 20:30 ترجیح دادند برخلاف همکارانشان در دیگر شبکه‌های تلویزیونی، صرفاً همین توضیح و اشاره مستقیم مرا، با زدن سرو ته موضوع اصلی پخش کنند تا شاید این نتیجه را بگیرند که عده‌ای (لاجرم از منسوبان دستگاه‌های اجرایی) مخالف شفافیت و آزادی در پخش اطلاعات هستند، ولی 20:30خیر!

این که سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی و مشکلات مردم، گام‌های مشخصی به سمت بازسازی چهره این رسانه سراسری بردارد به جای خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در این مسیر با صداقت و رعایت امانت و چند سویگی گام بردارد.

با گفتن " لا اله" و نگفتن "الا الله" نمی توان اعتماد سازی کرد. دستکم با دستمال آلوده نباید انتظار تمیز شدن شیشه‌های غبار گرفته را داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 123
رویش بذر مهربانی بانک صنعت و معدن بانک ملت در اینستاگرام موسسه اعتباری ملل پست بانک ایران باهم و برای هم - بانک اقتصاد نوین بانک خاورمیانه