پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225644 تاریخ : 1395/06/30-17:58:36
,16,17,
تحویل سه فروند هواپیمای بوئینگ تا آخر سال

رضایی نیارکی:

تحویل سه فروند هواپیمای بوئینگ تا آخر سال

مدیر عامل شرکت هواپیمایی نفت ایران، از تحویل نخستین هواپیما از شرکت بوئینگ آمریکا خبر داد و افزود: این هواپیما با هماهنگی هواپیمایی نفت (وابسته به شرکت نفت) با شرکت بوئینگ به ناوگان ایرلاین نفت پیوست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نورالله رضایی نیارکی گفت، با ورود یک فروند از چهار فروند هواپیمای بوئینگ خریداری شده، ظرفیت ناوگان ایرلاین نفت برای جابجایی مسافران 20 درصد افزایش یافت.
وی افزود: پس از برجام و در ماه های گذشته، قراردادی با شرکت بوئینگ برای خرید چهار فروند هواپیمای 737امضا شد که یک فروند از هواپیماهای سفارش شده دو روز پیش به شرکت هواپیمایی نفت ایران تحویل شد.
رضایی نیارکی با بیان اینکه پس از لغو تحریم ها این هواپیما نخستین هواپیمایی است که وارد هواپیمایی نفت ایران می شود، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال در زمان های مشخص و تدریجی سه فروند هواپیمای دیگر737  شرکت بوئینگ به ناوگان هوایی نفت ایران اضافه خواهد شد.
این مقام مسوول اعلام کرد: با ورود این هواپیما توان حمل 150 مسافر افزایش یافته است و به این ترتیب جمع صندلی های هواپیمایی نفت به حدود 900صندلی رسید.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت ایران از نخستین پرواز این هواپیما در ساعت 17روز یکشنبه 28شهریور از مبدا تهران به مقصد اهواز خبر داد و گفت: طبق برنامه تنظیم شده این هواپیما روزانه حدود هشت لگ در مسیرهای داخلی پرواز خواهد داشت.
بوئینگ 737، یک هواپیمای مسافربری ساخته شرکت بوئینگ آمریکاست. تاکنون بیش از هفت هزار سفارش ساخت آن به بوئینگ داده شده و بیش از پنج هزار فروند از این مدل ساخته و تحویل مشتریان شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران