خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رتبه اول برای چهار سال متوالی ، بیمه آسیا به دست مهر درختی می نشانیم بانک سینا - اعتماد شما سرمایه ماست بیمه تجارت نو ایران زمین خانه ماست بیمه ما موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi

ارسال خبر در کانال تلگرام

  • | انصراف
شماره: 316484 تاریخ : 1396/12/14-09:52:03
,10030,
تثبیت برند کارفرمایی و جذب نیروی کار متخصص

تثبیت برند کارفرمایی و جذب نیروی کار متخصص

دغدغه جذب افراد نخبه و نیروهای تازه فارغ التحصیل برای گروه صنعتی گلرنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، طاهری سرپرست منابع نیروی انسانی گروه صنعتی گلرنگ، درباره علت حضور در اولین نمایشگاه کار ایران گفت: عموما شرکت‌ها دو هدف اصلی برای شرکت در نمایشگاه کار را دنبال می‌کنند. هدف اول تثبیت برند کارفرمایی است که با تصویر سازی خوب بتوانند نخبه‌ها را جذب و ایجاد پشتوانه برای شرکت و خوب نشان دادن تصویر شرکت در ذهن کارجو است. هدف دوم شرکت‌ها پرکردن موقعیت‌های شغلی است که که در آن رده شغلی نیاز شغلی نیز وجود دارد.

وی با اعلام حضور گروه صنعتی گلرنگ در دوره‌های قبلی تحت عنوان نمایشگاه کار شریف خاطر نشان کرد: حضور در دوره‌های گذشته و تجربه های مثبت قبلی، ما را تشویق کرد تا در این دوره تحت عنوان اولین نمایشگاه کار ایران شرکت کنیم.

طاهری با تاکید بر بازخورد خوب نمایشگاه برای گروه صنعتی گلرنگ تصریح کرد: دغدغه جذب افراد نخبه و نیروهای تازه فارغ التحصیل برای گروه صنعتی گلرنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتواند از نیروهای متخصص و کارآمد استفاده نماید.

  اولین نمایشگاه کار ایران از تاریخ 3 الی 5 اسفند در مجموعه بوستان گفتگو در سطح ملی برگزار شد.


اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 218
جشنواره بیست تا بیست بانک صنعت و معدن بانک ملت در اینستاگرام موسسه اعتباری ملل پست بانک ایران باهم و برای هم - بانک اقتصاد نوین بانک خاورمیانه