پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354503 تاریخ : 1397/05/25-14:40:23
,15,
تا 50 گیگابایت اینترنت، هدیه بازگشت به خانواده رایتل

تا 50 گیگابایت اینترنت، هدیه بازگشت به خانواده رایتل

رایتل به آن دسته از مشترکین که از ابتدای سال جاری از سیم‌کارت قدیمی خود استفاده نکرده‌اند، در صورت فعال‌سازی، اینترنت هدیه می‌دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور برای مشترکینی که در سال 97 از سیم‌کارت  قدیمی رایتل خود استفاده نکرده‌اند، هدیه بازگشت به خانواده رایتل در نظر گرفته است.

بر این اساس، تمامی مشترکینی که سیم‌کارت خود را پیش از سال 97 تهیه، اما در سال 97 از آن استفاده نکرده‌اند، چنانچه تا عید سعید قربان سیم‌کارت خود را فعال کنند، تا 50 گیگا بایت اینترنت هدیه، از رایتل دریافت خواهند کرد.

گفتنی است هدایا به صورت خودکار برای مشترکین فعال خواهد شد. جزییات طرح از طریق لینک قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است مشترکین در صورتی که به سیم‌کارت رایتل خود دسترسی نداشته باشند؛ می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاو نمایندگی‌های رایتل، نسبت به تعویض و دریافت سیم‌کارت اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران