پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51568 تاریخ : 1393/03/31-02:11:48
,8,16,17,
بیمه ایران با سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی وگردشگری تفاهمنامه همکاری امضا کرد

بیمه ایران با سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی وگردشگری تفاهمنامه همکاری امضا کرد

شرکت سهامی بیمه ایران امروز (شنبه)با سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تفاهمنامه همکار ی امضا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ،تفاهمنامه ارائه خدمات بیمه ای و گردشگری امروز(شنبه)‌ به امضای محمود امرالهی رییس هییت مدیره ومدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری رسید و مبادله شد.
 معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگردی درخصوص تبادل این تفاهمنامه با بیمه ایران گفت:‌ مذاکره و مطالعات خوبی برای امضای این تفاهمنامه با شرکت سهامی بیمه ایران، به منظور اجرای همکاری های بیمه ای درحوزه گردشگری داشتیم.
مرتضی رحمانی موحد ابراز امیدواری کرد :‌ با تبادل این تفاهمنامه بتوانیم گام های موثری برای همگانی کردن سفرایجاد کنیم و سفر درسبد خانوار قرارگیرد.
وی بابیان اینکه درحال حاضر سفربه صورت دائم درسبد خانوار مردم قرارندارد،افزود:‌ دراین تفاهمنامه بنا داریم فرصت دائمی کردن سفر درسبد خانوارها را فراهم کنیم و امیدواریم هموطنان نیزاز این فرصت بهره برداری مناسب کنند.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری ادامه داد:‌امروز فاز اول قرارداد بیمه ای با شرکت سهامی بیمه ایران امضا شد و درنظر داریم درادامه این تفاهمنامه طرح بیمه اعتباری سفررا همگانی کنیم.
 وی درپاسخ به این سووال که برای عقد این تفاهمنامه چرا شرکت سهامی بیمه ایران را انتخاب کرده اید نیز گفت:‌بیمه ایران قدیمی ترین بیمه کشور است و به لحاظ فنی وسرمایه گذاری ظرفیت های بسیارزیادی دارد از این رواین شرکت را برای همکاری انتخاب کردیم.
رحمانی اضافه کرد:‌ علاوه براین شرکت سهامی بیمه ایران درارائه خدمات بیمه ای پیشرو بوده و به این شرکت درعرضه بهترین خدمات به گردشگران اطمینان کامل داریم.
 معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه تفاهمنامه این سازمان با بیمه ایران فقط در حد صدوربیمه نامه های اعتباری است نیزاظهارداشت:‌ تفاهمنامه ما با این شرکت بیمه ای تنها به صدوربیمه های اعتباری محدود نمی شود و ما در بحث سرمایه گذاری وگردشگری درحال مذاکره و عقد قرارداد با این شرکت بیمه ای هستیم.
رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه ایران نیز دراین خصوص گفت:‌امیدواریم با امضای این تفاهمنامه تعاملات گردشگری و صنعت بیمه بیش از این شود تا مردم با امنیت روانی بیشتری اقدام به سفر کنند.
 محمود امراللهی هدف از عقد قرارداد با سازمان گردشگری را کمک به توسعه این صنعت درکشورعنوان کرد و افزود:‌ معتقدم تبادل تفاهمنامه های همکاری بین صنایع مختلف به شکوفایی صنایع را به دنبال خواهد داشت از این رو با هدف توسعه گردشگری درکشور با سازمان گردشگری تفاهمنامه همکاری مبادله کردیم.
 وی افزود:‌به طورحتم درآینده سطح تعاملات صنعت بیمه کشور و سازمان گردشگری را افزایش خواهیم کرد تا با عث ایجاد رفاه و آرامش بیشتر گردشگران داخلی و خارجی درکشور شود.
رییس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران درخصوص سایر خدماتی که بیمه ایران به صنعت گردشگری درآینده ارائه خواهد کرد نیز گفت: درآینده نه چندان دور بحث سرمایه گذاری درپروژه های گردشگری را دردستور کار داریم و امیدواریم با توسعه تعاملات بین سازمان گردشگری و بیمه ایران خدمات گردشگری آسان تر دردسترس مردم قرا رگیرد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران