پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213261 تاریخ : 1395/05/17-13:12:15
,5,21,
بررسی تخلفات و حوادث نفتی در کمیته حقوقی و قراردادها

قره خانی خبرداد:

بررسی تخلفات و حوادث نفتی در کمیته حقوقی و قراردادها

پرونده تخلفات نفتی به دستگاه قضا اعاده شده است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس،از تلاش کمیسیون انرژی مجلس و کمیته حقوقی و قراردادهای آن برای پیشگیری از وقوع تخلفات نفتی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، اسدالله قره خانی از تلاش کمیسیون انرژی مجلس برای پیشگیری از وقوع تخلفات نفتی خبر داد و گفت:برای جلوگیری از بوجود آمدن پدیده ای مانند بابک زنجانی،تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه تمام پرونده های تخلفات نفتی مورد بررسی درکمیسیون انرژی مجلس به دستگاه قضا اعاده شده است،افزود: با موشکافی این کمیسیون به ویژه در بحث قراردادهای نفتی از این پس تخلفات این حوزه باید به حداقل برسد.

وی ازتشکیل کمیته حقوقی و قراردادها درکمیسیون انرژی مجلس خبرداد و گفت:این کمیته خواهان بررسی تمامی قراردادها درحوزه نفتی و همچنین واگذاری پتروشیمی ها به پیمانکاران است.

قره خانی،ادامه داد:درکمیته مذکور با پررنگ شدن نقش نظارتی مجلس به دنبال راهکارهایی برای کاهش تخلفات درحوزه نفتی کشور هستیم.

این نماینده مردم درمجلس دهم، با اشاره به آتش سوزی های اخیر رخ داده در پتروشیمی ها،تصریح کرد:استفاده نابه جا از پیمانکاران در برخی پتروشیمی ها،بکارگیری پیمانکاران ضعیف و همچنین استفاده از تجهیزات غیراستاندارد از مواردی است که در کمیته حقوقی و قراردادها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کمیته حقوقی و قراردادها متشکل از 8 نفر از اعضای کمیسیون انرژی مجلس است،تاکید کرد: این کمیته به همه قراردادهایی که در وزارتخانه ها منعقد می شود؛ورود خواهد داشت تا به این ترتیب با احصاء نواقص نقاط ضعف را شناسایی کند.

قره خانی،افزود:تلاش کمیسیون انرژی مجلس و همچنین کمیته مذکور برای پیشگیری از حوادث مشابه رخ داده در پتروشیمی ها و همچنین تخلفات مالی در قراردادهای نفتی در آینده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:درکمیته حقوقی و قراردادها تقسیم بندی خوبی صورت گرفته و کارها با اولویت بندی پیش می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران