پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51564 تاریخ : 1393/03/28-12:37:09
,1,16,17,
باحمایت بانک صادرات ایران افق روشنی برای بیمه سرمد ترسیم شده است

باحمایت بانک صادرات ایران افق روشنی برای بیمه سرمد ترسیم شده است

اولین مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سرمد(وابسته به بانک صادرات ایران) برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1392 با حضور بیش از 93 درصد صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، در این مجمع گفت: پوششهای بیمه ای موجود در بازار از بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت تشکیل می شود که از لحاظ اصول بنگاه داری، برخی از محصولات در این بازار برای بیمه گران از قابلیت مدیریت ریسک بهتر برخوردار است.
مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر اینکه استراتژی محوری این شرکت در تولید حق بیمه، استراتژی سودآوری به جای پرتفوی محوری است، بیان کرد: به دنبال افزایش حق بیمه به هر قیمتی نیستیم، بلکه بنا داریم که با برنامه ریزی و اقدامات موثر ترکیب پرتفوی متوازنی از حق بیمه ایجاد کنیم که هم پاسخگوی نیاز مشتریان باشد و هم انتظار ذینفعان و سهامداران با دریافت سود منطقی و معقول برآورده کند.
وی افزود: در ترکیب پرتفوی حق بیمه سال گذشته نیز این استراتژی مشهود است و به طوریکه مشاهده می کنید سه رشته بیمه آتش سوزی، مهندسی و باربری بیشترین سهم را در حق بیمه 108 میلیارد ریالی دارد و ان شااله در سال های آینده نیز با برنامه ریزی و تلاش تحقق ترکیب پرتفوی متوازن از انواع رشته های بیمه را دنبال خواهیم کرد.
وی یکی از رویکرد های مهم و تاثیر گزار این شرکت را استفاده از هم افزایی با سهامداران بزرگ و ارزشمند خود برای تامین حداکثری منافع برای ذی نفعان دانست و گفت: در جریان تولید حق بیمه به طور خاص در بیمه آتش سوزی مشتریان بانک از هم افزایی با سهامدار یعنی بانک صادرات ایران استفاده کرده ایم و گواهی بیمه صادره را در کل کشور به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به تاسیس شعبه و به کارگیری کارشناس در هر شهر و هزینه های مربوط انجام داده ایم، به این ترتیب در هزینه های اداری و عمومی صرفه جویی خوبی شده و مورد تایید بیمه مرکزی نیز قرار گرفته و پوشش های اتکایی مربوط را هم برقرار کرده است. 
وی در خصوص چشم انداز سال 93 اظهار کرد: در سال 1393 هم استراتژی کسب درآمد و سود منطقی و معقول را دنبال خواهیم کرد. در این سال به دنبال توسعه زیر ساخت ها در شبکه فروش در سطح کشور و استفاده گسترده از هم افزایی با سهامداران برای تامین امنیت خاطر مشتریان با ارائه انواع پوششهای بیمه خواهیم بود. ان شااله در این سال شرکت به حدود 350 نمایندگی و 15 شعبه در سطح کشور تجهیز خواهد شد.
هادی در پایان اظهار داشت: در سال 93 تحقق فروش به میزان تقریبی 700 میلیارد ریال با ترکیب متوازن حق بیمه در کل پرتفوی دنبال می شود.
براساس این گزارش، مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "سرمد" به ریاست آقای خدارحمی عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران برگزار و از سود 213 ریالی هر سهم، 150 ریال تقسیم شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران