پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 211787 تاریخ : 1395/04/19-13:35:07
,2,
اولین بستر تجاری آنلاین بازاریابی بین المللی

با انعقاد تفاهم همکاری با شرکت زودل صورت گرفت:

اولین بستر تجاری آنلاین بازاریابی بین المللی

باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به منظور همکاری در حوزه بازاریابی بین الملل و معرفی کلیه مشتریان بانک به ویژه مشتریان SME (صادرکنندگان خرد و متوسط) به بازار های بین المللی اقدام به انعقاد تفاهم نامه با شرکت زودل نموده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات به نقل از اگزیم نیوز ،‌ زودل (www.zoodel.com) بستر تجاری آنلاین B2B است که صادرات به کشورهای همسایه (عراق، پاکستان، افغانستان و ترکیه) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقزستان، قرقیزستان، مغولستان و تاجیکستان) را تسهیل می کند.

این شرکت با هدف کمک به شرکت های صادرکننده کوچک و متوسط ایرانی تاسیس شده است. زودل به فروشندگان و خریداران در بهینه ساز? زنجیره تأمین خود کمک می کند. فروشندگان و خریداران به راحتی می توانند برای محصولات خود، خریدار و برای محصولاتی که به دنبال آن هستند، فروشنده پیدا کنند. تماس بین فروشندگان و خریداران به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. تبادل تمامی اطلاعات از جمله جزئیات و ویژگیهای محصول، از طریق وبسایت اینترنتی زودل انجام می شود. بررسی فروشندگان و خریداران و مورد تأیید قرار گرفتن آنها توسط زودل، به شرکت ها این امکان را می دهد که با اطمینان نسبت به انتخاب شریک تجاری خود اقدام کنند.
ارائه تخفیف استفاده از خدمات شرکت به اعضای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به شرح ذیل امکان پذیر است:
1- ارائه تخفیف استفاده از خدمات عضویت وی‍ژه یکساله مندرج در سایت شرکت + 5000 (پنج هزار) ترافیک بیننده وبسایت مشتری به صورت رایگان + حضور رایگان در کنفرانس های شرکت (حداقل 4 کنفرانس در سال)
2- ارائه تخفیف استفاده از خدمات عضویت ویژه چهارماهه (1 ماه با پرداخت حق عضویت + 3 ماه رایگان) مندرج در سایت شرکت.
شایان ذکر است اعضا مجاز به یکبار استفاده از خدمات موضوع این بند هستند. متقاضیان و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه باشگاه مشتریان club.edbi.ir بخش کافه صادرات مراجعه نمایند.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران