پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352290 تاریخ : 1397/04/24-08:27:08
,5,
اوج مصرف برق به بالای 55 هزار مگاوات بازگشت

اوج مصرف برق به بالای 55 هزار مگاوات بازگشت

با ادامه موج گرما در کشور، پیک مصرف برق کشور روز گذشته دوباره از رقم 55 هزار مگاوات گذشت و نسبت به روز جمعه بیش از 4 هزار مگاوات افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، پیک مصرف برق در اولین روز هفته، شنبه (23 تیرماه) به میزان 55 هزار و 713 مگاوات گزارش شد که در سال گذشته در همین زمان پیک مصرف 44 هزار و 60 مگاوات بوده است.

میزان مبادلات برق نیز در روز گذشته برابر با 253 مگاوات بود که سهم صادرات از این میزان 42 مگاوات و واردات برق نیز 211 مگاوات عنوان شده است.
همچنین میزان مصرف برق صنایع در روز گذشته سه هزار و 740 مگاوات بوده که در مقایسه با روز جمعه که میزان آن چهار هزار و 343 مگاوات ثبت شده، مصرف برق این بخش قدری کاهش داشته است.
باتوجه به گرمتر شدن هوا در کشور و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش و تداوم هوای گرم در هفته جاری، ضروری است که مشترکان در مصرف برق بخش خانگی حداکثر صرفه‌جویی را به عمل آورده و در ساعات پیک از به‌کارگیری لوازم برقی پرمصرف اجتناب کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 257
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران