خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رتبه اول برای چهار سال متوالی ، بیمه آسیا به دست مهر درختی می نشانیم بانک سینا - اعتماد شما سرمایه ماست بیمه تجارت نو ایران زمین خانه ماست کفش طلا رو پات کن بیمه ما موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi

ارسال خبر در کانال تلگرام

  • | انصراف
شماره: 314968 تاریخ : 1396/11/16-12:33:49
,17,
انتشار گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات، پاییز1396

انتشار گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات، پاییز1396

شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گریهای مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی». گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات بصورت فصلی و سالانه منتشر می­شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای 100=1390) در فصل پاییز 1396 برابر است با 247,1 که نسبت به فصل قبل 3.7 درصد افزایش یافته است.

 تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

    -  شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل پاییز 1396 برابر است با 293 که نسبت به فصل قبل 2,7 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل پاییز 1396 برابر است با 322,3 که نسبت به فصل قبل 2,1 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل پاییز 1396 برابر است با 264,1 که نسبت به فصل قبل 1,8 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات واسطه گریهای مالی (بیمه)» در فصل پاییز 1396 برابر است با 246,2 که نسبت به فصل 2.7 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل پاییز 1396 برابر است با 197,2 که نسبت به فصل قبل 2,2 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل پاییز 1396 برابر است با 259,6 که نسبت به فصل قبل 11,7 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل پاییز 1396 برابر است با 372,5 که نسبت به فصل قبل 8 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل پاییز 1396 برابر است با 269,8 که نسبت به فصل قبل 2,6 درصد افزایش یافته است. اطلاعات بیشتر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

 

 


bkh-3-96.pdf (471.01 kb)



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 185
!در حفظ رمز کارت خود کوشا نباشید بانک صنعت و معدن بانک ملت در اینستاگرام موسسه اعتباری ملل پست بانک ایران باهم و برای هم - بانک اقتصاد نوین بانک خاورمیانه