خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رتبه اول برای چهار سال متوالی ، بیمه آسیا به دست مهر درختی می نشانیم بانک سینا - اعتماد شما سرمایه ماست بیمه تجارت نو ایران زمین خانه ماست بیمه ما موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi

ارسال خبر در کانال تلگرام

  • | انصراف
شماره: 351831 تاریخ : 1397/04/13-16:15:32
,10025,
آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارتقای دانش کارکنان یکی از عوامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌ کوثر؛ در سه‌ماهه اول سال97 در مجموع 32هزارو920 نفرساعت دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده است.

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه 28هزارو680 نفرساعت دوره‌های مجازی و حدود 4هزارو240 نفرساعت دوره‌های حضوری برگزار شده است، خاطرنشان‌کرد: گواهینامه‌های تمام دوره‌های آموزش مجازی برای کارکنان و نمایندگان در نرم‌افزار آموزش جام قابل رویت و چاپ است.



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 149
رویش بذر مهربانی بانک صنعت و معدن بانک ملت در اینستاگرام موسسه اعتباری ملل پست بانک ایران باهم و برای هم - بانک اقتصاد نوین بانک خاورمیانه