پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 31342 تاریخ : 1393/03/05-11:22:19
,8,16,17,
امراللهی: سرمایه گذاری بیمه ایران درصنایع مادرکشورافزایش می یابد

امراللهی: سرمایه گذاری بیمه ایران درصنایع مادرکشورافزایش می یابد

پايگاه تحليلي خبری بانک وصنعت : رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: این شرکت میزان سرمایه گذاری خود درصنایع کشور را افزایش می دهد و خواستار مشارکت بیشتر با متولیان صنعت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک وصنعت به نقل از روابط عمومی  بیمه ایران؛ محمود امراللهی امروز(یکشنه)درجریان تبادل تفاهمنامه بیمه ای با سازمان بنادر و دریانوردی که درمحل این شرکت انجام شد،افزود:‌ این شرکت علاوه برعرضه خدمات بیمه ای به صاحبان صنایع آمادگی دارد با آنان برای ارائه خدمات جدید و مشترک به بیمه گذاران وارد مذاکره شده و خدمت های نو را تعریف و عرضه کند.
وی درباره تبادل تفاهمنامه با سازمان بنادرو کشتیرانی نیز گفت: بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای بازرگانی کشور امروز تعهد سنگینی را قبول کرده و امیدواریم با تلاش همکاران خدمات و سرویس شایسته به این بیمه گذار ارائه کنیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران تصریح کرد:‌ ما بدنبال ارائه خدمات بیمه ای درکوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بیمه گذاران بوده و درنظر داریم بیمه گذاران از طریق خدمات بیمه ای این شرکت به امنیت و آسایش خاطر مورد نظر خود دست پیدا کنند.
امراللهی درادامه از حسن اعتماد مسوولان سازمان بنادرو دریانوردی به دلیل انتخاب بیمه ایران به عنوان بیمه گرخود تشکر کرد و افزود: ما آمادگی داریم سطح همکاری های خود با این سازمان را به خصوص در زمینه های سرمایه گذاری ارتقا دهیم و با این سازمان تعاملات بیشتری داشته باشیم.
تفاهمنامه بیمه ای بین شرکت بیمه ایران و سازمان بنادر ودریانوردی یکشنبه عصر درسالن کنفرانس برج غدیرمبادله شد
درآیین تبادل این تفاهمنامه محمد حیدری عضوهیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران و حسن شریفی مدیرمجتمع خدمات بیمه ای مطهری به همراه هیاتی از سازمان بنادرو دریانوردی نیز شرکت داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران