پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 212013 تاریخ : 1395/04/23-12:44:37
,17,20,
اقدامات دولت در حوزه رونق تولید باید اطلاع رسانی شود

نعمت زاده:

اقدامات دولت در حوزه رونق تولید باید اطلاع رسانی شود

«محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اقدامات بسیاری برای رونق تولید در حال انجام است که باید اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نعمت زاده در مراسم معارفه «منوچهر طاهایی» به عنوان مشاور وزیر، سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور معاونین و مسئولان این وزارتخانه برگزارشد بر بازگو کردن واقعیات و دادن اطلاعات و اخبار امیدوار کننده به مردم تاکید کرد و گفت: با توجه به سال اقدام و عمل، طرح رونق تولید را باید عملی کنیم که چند زمینه دارد که یکی بحث تامین مالی 7500 واحد تولیدی است که باید درخصوص این اقدام ها اطلاع رسانی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام از دیگر برنامه های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 95می باشد که اقدامات موثری در حال انجام است.
بحث صادرات و 36طرح ناتمام و نیز طرح توازن زنجیره صنایع معدنی از دیگر تاکیدات نعمت زاده در این نشست بر روی اطلاع رسانی آنها بود.
همچنین در حاشیه این نشست صمیمانه، منوچهر طاهایی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: باید اطلاعات را ساماندهی مناسب تر کنیم تا تعامل مناسبتری با اصحاب مطبوعات شکل بگیرد.
وی تصرح کرد: مبنا بر این است که بیشترین وقت را با اصحاب رسانه برای نهضت حمایت از تولید داخل بر مبنای سیاستاهای کلان اقتصاد مقاومتی بگذاریم و سه ضلع تولید کنندگان، دولت و جامعه باید به فهم و زبان مشترک برسند که بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.
به گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، قرار است در زمینه رونق تولید و 16هزار میلیاردی که باید برای فعال کردن 7500 تا 10هزار واحد تولیدی هزینه شود هر هفته گزارش هایی ارائه شود.
طاهایی در زمینه رکود اقتصادی نیز گفت: در این زمینه باید مدیران اقتصادی کار کنند و آنچه وظیفه ماست فعال کردن کارخانجات و راه اندازی و تامین نیازهای جامعه است و بخش مهم طبعا تحریک منطقی تقاضاست که در این جا بخصوص مهمترین نقش را بانوان دارند که مدیریت اقتصادی را بر عهده بگیرند و با توجه به نقش مهم خود در سالیان دفاع مقدس و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی در اینجا نیز با نخریدن اجناس خارجی و قاچاق به رونق اقتصادی کمک کنند و تحریک تقاضا در بخش مسکن و ساختمان نیز باید صورت بگیرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 508
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران