پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 31123 تاریخ : 1393/02/11-12:39:33
,8,16,17,
آغاز طرح ساماندهی شبکه فروش صنعت بیمه توسط بیمه مرکزی

آغاز طرح ساماندهی شبکه فروش صنعت بیمه توسط بیمه مرکزی

پايگاه تحليلي خبری بانک وصنعت : بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طرح ساماندهی شبکه فروش بیمه و ارزیابان خسارت بیمه‌ای را کلید زد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، معاونت نظارت بیمه مرکزی اعلام کرد ساماندهی و تقویت نظارت بر شبکه فروش و ارزیابان خسارت بیمه ای یکی از سیاست های نظارتی این سازمان در سالجاری است و بر همین اساس سامانه ثبت اطلاعات، مدیریت و نظارت بر نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران رسمی بیمه و ارزیابان خسارت بیمه ای را راه اندازی کرده است.


بر اساس این طرح، بیمه مرکزی از این پس فعالیت ارزیابان خسارت بیمه ای، نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه را که اطلاعات و مشخصاتشان در سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه(سنهاب) ثبت شده باشد، به رسمیت می شناسد و در صورتی که اطلاعات آنها در مدت تعیین شده در این سامانه ثبت نشود، فعالیت آنها به تدریج محدود و متوقف خواهد شد.
همچنین صدور مجوز برگزاری آزمون نمایندگی بیمه در سالجاری برای شرکت های بیمه نیز به ثبت اطلاعات و مشخصات نمایندگان بیمه در این سامانه منوط شده است.
گفتنی است شبکه فروش اعم از نمایندگان و کارگزاران بیمه در معرفی مزایا و کارکردهای محصولات بیمه ای و توسعه فرهنگ بیمه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و حدود jQuery152007723457705048164_1399104571499 درصد بازار بیمه کشور را در دست دارند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران