به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک اهدا شد.
بر اساس این گزارش، این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و کسب حداقل 715 امتیاز طبق آرای ممیزان ،ارزیابان، اساتید و متخصصان روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت تعلق گرفته است.
روابط عمومی بانک ملت همچنین بر اساس ممیزی های صورت گرفته و رای هیات داوران، موفق به دریافت 5 ستاره شده است.
معیار رهبری و مدیریت با 13 شاخص و 100 امتیاز، معیار خط مشی و راهبرد با 5 شاخص و 80 امتیار، معیار مدیریت و توسعه منابع انسانی با 6 شاخص و 90 امتیاز، معیار مرتبط با مخاطبان با 8 شاخص و 200 امتیاز، معیار مرتبط با کارکنان با 6 شاخص و 90 امتیاز، معیار مرتبط با جامعه با 5 شاخص و 60 امتیاز، معیار مشارکت، منابع مالی و فناوری با 7 شاخص و 90 امتیاز، معیار مدیریت فرآیندی با 4 شاخص و 140 امتیاز و معیار مربوط به نتایج کلیدی و عملکرد با 7 شاخص و 150 امتیاز، مبنای ارزیابی های صورت گرفته در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران بوده است.