پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293014 تاریخ : 1396/05/28-13:10:16
,1,
اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت

اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت

روابط عمومی بانک ملت در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران، تندیس زرین روابط عمومی را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک اهدا شد.

بر اساس این گزارش، این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و کسب حداقل 715 امتیاز طبق آرای ممیزان ،ارزیابان، اساتید و متخصصان روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت تعلق گرفته است.
روابط عمومی بانک ملت همچنین بر اساس ممیزی های صورت گرفته و رای هیات داوران، موفق به دریافت 5 ستاره شده است.
معیار رهبری و مدیریت با 13 شاخص و 100 امتیاز، معیار خط مشی و راهبرد با 5 شاخص و 80 امتیار، معیار مدیریت و توسعه منابع انسانی با 6 شاخص و 90 امتیاز، معیار مرتبط با مخاطبان با 8 شاخص و 200 امتیاز، معیار مرتبط با کارکنان با 6 شاخص و 90 امتیاز، معیار مرتبط با جامعه با 5 شاخص و 60 امتیاز، معیار مشارکت، منابع مالی و فناوری با 7 شاخص و 90 امتیاز، معیار مدیریت فرآیندی با 4 شاخص و 140 امتیاز و معیار مربوط به نتایج کلیدی و عملکرد با 7 شاخص و 150 امتیاز، مبنای ارزیابی های صورت گرفته در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران بوده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران